Summit to Eat Grah u umaku od češnjaka i začinskog bilja 170 g
Dehidrirana hrana
Bean Kettle od Summit to Eat pogodan je za vegane i vegetarijance, pun je zdravog graha u ukusnom umaku od češnjaka i začinskog bilja.
Info o produktu
Uživajte u obilnom obroku na ekspediciji ili putovanju. Lonac od graha Summit to Eat pogodan je za vegane i vegetarijance, pun je zdravog graha u ukusnom umaku od češnjaka i začina. Hrana je savršena kada vam je potrebna hrana u pokretu koja će vam dati energiju za sve vaše avanture. hrana se može konzumirati direktno iz vrećice ili po potrebi poslužiti na tanjuru.
Hrana ima dugi rok trajanja, do 7 godina. Zahvaljujući tehnici zamrzavanja , koja radi na principu sušenja smrzavanjem, hrana je sačuvana (= bez dodavanja kemikalija) i lišena velike većine vode (= postaje svjetlija), ali okus i dalje ostaje kao da je bili svježi.
Prednosti jela:
- praktična, ukusna izdašna hrana
- rok trajanja 7 godina
- bez konzervansa
- brza priprema
priprema:
1. Otkinuti rub vrećice.
2. Uklonite vrećicu koja sadrži čistač kisika (nezapaljivu vrećicu koja sadrži željezni oksid koji upija vlagu).
3. U vrećicu (malo pakiranje 280 ml/ veliko pakiranje 450 ml) ulijte vruću vodu i promiješajte.
4. Zatvorite vrećicu i pustite da se sadržaj rehidrira.
5. Nakon 8 minuta promiješajte ili začinite.
Tablica nutritivnih vrijednosti:
Nutritivna vrijednost | do 102 g | po porciji (170 g) | |
energija | 601 kcal | 1001 kcal | |
Proteini | 14 g | 26 g | |
Ugljikohidrati | 13 g | 24 g | |
Od čega šećeri | 5,1 g | 9 g | |
masti | 50 g | 85 g |
Sastojci:
- Miješani grah (48%) (crveni, bijeli, Borlotti, puter grah, slanutak)
- narezanu mrkvu
- zeleni grah
- luk
- uljane repice
- umak od rajčice
- češnjak
- origano
- kukuruzno brašno
- sol
- bijeli papar
Parametri
- Proizvođač
- Summit to Eat
- Težina
- 170 g
- Broj porcija
- 1
- Vrste mesa
- Bez mesa
- Vijek trajanja
- 7 godina
- Način obrade
- Dehidrirana
- Vegetarijanske
- Da
- Bez glutena
- Ne
- Rok garancije
- 2 godine
- EAN kod
- 5060138530072
O proizvođaču
Summit to Eat je novi brend nastao rebrandingom svjetski poznatog brenda Mountain House u Europi. Više od 40 godina najpopularniji je proizvođač dehidrirane hrane među putnicima, turistima, kamperima i ostalim ljubiteljima vani. Proizvodni procesi i tehnologije nisu se promijenili, dapače, jelovnik se proširio i okus je postao izraženiji (ne glutamati!).