Summit to Eat piletina s rižom Fajita 128 g
Dehidrirana hrana
Summit to Eat Chicken Fajita s rižom, ukusan i praktičan obrok za putovanja. Pogodno za ljubitelje meksičke kuhinje.
Info o produktu
Ova putna posuda Summit to Eat vrlo je praktična zbog svoje težine i veličine. Ovdje se ne koriste umjetni konzervansi, što jamči izvrsnu prirodnu aromu. Također ima dugi vijek trajanja - do 7 godina. Zahvaljujući tehnici zamrzavanja , koja radi na principu sušenja smrzavanjem, hrana je sačuvana i lišena velike većine vode, ali i dalje ostaje okus kao da je svježa.
Prednosti Summit to Eat Chicken Tikka s rižom:
- praktično, ukusno
- brza priprema
- rok trajanja 7 godina
- bez konzervansa
priprema:
1. Otkinuti rub vrećice.
2. Uklonite vrećicu koja sadrži čistač kisika (nezapaljivu vrećicu koja sadrži željezni oksid koji upija vlagu).
3. U vrećicu ulijte vruću vodu (275 ml) i promiješajte.
4. Zatvorite vrećicu i pustite da se sadržaj rehidrira.
5. Nakon 8 minuta promiješajte ili začinite.
Tablica nutritivnih vrijednosti:
Nutritivna vrijednost | na 100 g | po porciji (128 g) | |
energija | 472 kalorije | 604 kalorije | |
Proteini | 21,8 g | 28 g | |
Ugljikohidrati | 51,2 g | 65,5 g | |
Od čega šećeri | 6,7 g | 8,5 g | |
masti | 21,5 g | 27,5 g |
Sastojci:
- riža dugog zrna (26%)
- kuhana piletina (11%)
- rajčice
- luk
- ljute papričice
- ulje uljane repice kukuruza slatkog
- Fajita pasta (3%) (luk u prahu, suncokretovo ulje, limunov sok, šećer, češnjak, paprika, sol, kumin, čili)
- crveni grah
- kukuruzno brašno
- sol
Parametri
- Proizvođač
- Summit to Eat
- Asortiman proizvoda
- Fajita
- Težina
- 128 g
- Broj porcija
- 1
- Vrste mesa
- Riba i iznutrice
- Vijek trajanja
- 7 godina
- Način obrade
- Dehidrirana
- Vegetarijanske
- Ne
- Bez glutena
- Ne
- Rok garancije
- 2 godine
- Kod produkta
- 76016010
- EAN kod
- 5060138531260
O proizvođaču
Summit to Eat je novi brend nastao rebrandingom svjetski poznatog brenda Mountain House u Europi. Više od 40 godina najpopularniji je proizvođač dehidrirane hrane među putnicima, turistima, kamperima i ostalim ljubiteljima vani. Proizvodni procesi i tehnologije nisu se promijenili, dapače, jelovnik se proširio i okus je postao izraženiji (ne glutamati!).