Ticket to the moon Home Hammock 320
Viseća mreža za postavljanje na drvo
- Težina:
- 1,22 kg
- Broj osoba:
- 2 osobe
- Nosivost:
- 300 kg
Info o produktu
Home Hammock 320 brenda Ticket To The Moon iznimno je udobna viseća mreža koju možete objesiti u dnevnom boravku, na verandi i naravno u vrtu, gdje će osigurati savršen odmor nakon napornog rada. Materijal se sastoji od posebne mješavine odabranih vlakana koja u kombinaciji sa sofisticiranom tehnikom tkanja stvara savršeno ugodnu tkaninu meku na dodir . Osim toga, čvršći je i otporniji na UV zračenje , što produljuje vijek trajanja viseće mreže. Za duži život poslužit će i dobro dizajnirana zaštitna navlaka koju samo trebate navući preko viseće mreže kada je ne koristite, a samim time osigurati zaštitu od prljavštine, vjetra i sl.
Osim viseće mreže, u paketu su i zatezna užad, karabineri 22 kN, zaštitna navlaka (navlaka) i elegantna torbica u koju možete sve udobno nositi i spremati.
Glavne značajke:
- pogodan za više ljudi
- idealan izbor za unutarnju i vanjsku upotrebu
- otporan na UV zračenje
- brza montaža
- možete ga objesiti gotovo bilo gdje
Parametri:
- težina: 320 x 230 cm
- težina: 1220 g
- maksimalna nosivost: 300 kg
Video
Parametri
- Proizvođač
- Ticket to the moon
- Asortiman proizvoda
- Home
- Težina
- 1,22 kg
-
Broj osoba
Označava za koliko je osoba šator/viseća mreža namijenjena. Za šatore, prtljaga i ostala oprema nisu uzeta u obzir. Stoga pripazite na broj predvorja ili apsida ili odaberite nešto prostraniji šator za prtljažni prostor. Viseće mreže proizvode se u veličinama za jednu osobu (1 osoba) ili dvostruku (2 osobe). Razlike između njih su u nosivosti i dimenzijama.
- 2 osobe
- Dimenzije
- 320 x 230 cm
- Nosivost
- 300 kg
- Boja
- bež / narančasta
- Boja prema proizvođaču
- Natural Beige / Terracotta Orange
- Rok garancije
- 2 godine
- Kod produkta
- EAN kod
O proizvođaču
Ticket to the moon je originalni proizvođač visećih mreža . Brend je osnovan 1996. godine ( Bali , Indonezija). Kako zamisliti Ticket to the moon? Pogotovo obiteljska tvrtka koja misli na svoje kupce. Ne samo da razvijaju i stvaraju inovativne i korisne proizvode, već također podržavaju različite načine života. Diljem svijeta postoje proizvođači proizvoda za sanjare.