LifeVenture Ultralight Dry Bag 5 L
Vodootporna torba
Info o produktu
Ultralight Dry Bag 5L tvrtke LifeVenture pouzdano održava vaše stvari suhima, čak i tijekom veslanja. Naravno, možete ga koristiti i tijekom vožnje biciklom, planinarenja i drugih aktivnosti na otvorenom. Pojedinačne veličine označene su bojama, tako da lakše prepoznaju opremu tijekom putovanja.
Sama torba izrađena je od visokootpornih silikoniziranih Cordura vlakana, dopunjenih Ripstop tretmanom. Tu je zatim PU premaz s unutarnje strane koji u kombinaciji s lijepljenim šavovima osigurava zaštitu od štetnih utjecaja i prodora vode. Ostale značajke uključuju zatvaranje na rolo s laganom Kross kopčom , eliptični oblik koji omogućuje maksimalan prostor za pohranu i Hypalon petlju na dnu koja olakšava izvlačenje stvari iz torbe.
Glavne značajke:
- Cordura - izuzetno izdržljiva tkanina
- silikonizirana vlakna
- vodootporna tkanina s PU premazom
- potpuno zalijepljeni šavovi
- petlja Hipalona
- zatvaranje na uvlačenje s Kross kopčom
Materijal:
- silikonizirana Cordura 30D ripstop tkanina, PU premaz
Parametri
- Proizvođač
- LifeVenture
- Asortiman proizvoda
- Ultralight
- Težina
- 30 g
- Zapremina
- 5 l
- Dimenzije
- 41 x 20,1 x 14 cm
- Prema aktivnostima
- sportske / turističke / biciklističke / ski planinarenje / vodeni sportovi
- Materijal
- Cordura / Poliuretan / Ripstop
- Rok garancije
- 2 godine
O proizvođaču
Više od 20 godina engleska tvrtka LifeVenture razvija i proizvodi outdoor proizvode kojima možete vjerovati gdje god putujete. Brend LifeVenture nastao je iz entuzijazma putnika koji su tijekom mnogih svojih ekstremnih avantura shvatili da im je potrebna bolja, lakša i izdržljivija oprema. Tako je započeo put razvoja, otkrića novih materijala i tehnologija koji se koriste za proizvodnju niza proizvoda za vaše udobnije putovanje, poput vrlo praktičnog pojasa za novac, vodootpornog omota za karte, novčanike, kišobrane, sapune, katance, boce, termosice, termo šalice.
Svaki proizvod izrađen je u visokoj kvaliteti od najboljih materijala dostupnih na tržištu.