Talijanski brend Salewa osnovao je Josef Liebhart 8. srpnja 1935. godine . Međutim, orla kao logo ima još od 1979. godine, kada ga je odabrao kao simbol kvalitete i širokog asortimana svojih proizvoda pod krilima međunarodne korporacije. Danas je Salewa jedan od najvećih proizvođača opreme za zahtjevne planinske aktivnosti. Nudi outdoorove cipele, šatore, bivak torbe. Međutim, na samom početku, tijekom ratnih godina, Salewa se usredotočila uglavnom na proizvodnju kože i tekstilnih proizvoda. Vrlo brzo razvila je svoj prvi ruksak s čeličnom cijevnom konstrukcijom, no najveće interesovanje je bilo za njihove skijaške štapove proizvedene od drveta lješnjaka.
Godine 1955. Salewa je odlučila podržati zahtjevnu ekspediciju u Ande, čime je otvoreno izrazila koji segment outdpoor tržišta je najviše zanima. Od tada se doživljava i percipira kao robna marka za planinske sportove , koja postavlja trendove u industriji, što je potvrđeno 1962. razvojem prvih potpuno podesivih dereza za penjanje od lakih legura. Dovršenje Salewinih napora da pokrije cijeli segment tržišta outdoor opreme za zahtjevne planinske aktivnosti došlo je 1978. s proširenjem palete proizvedenih proizvoda s funkcionalnom odjećom.