Često postavljana pitanja
Zapisali smo pitanja koja nam najčešće postavljate. Ako niste pronašli odgovor, koristite našu korisničku liniju.
Šta vas zanima?
-
Produženi rok za zamjenu poklona
-
Kupnja, dostava
-
Zamjena i povrat proizvoda
-
Reklamacije
-
Kodovi za popust i poklon bonovi
Kupnja, dostava
Koje su sve mogućnosti dostave?
- Hrvatska pošta
- GLS
- Overseas Express
Koliko plaćam za dostavu?
Način dostave | do 59 € | iznad 59 € |
GLS | 3,71 | Besplatna dostava |
Hrvatska pošta |
3,71 | Besplatna dostava |
Overseas Express |
3.71 | Besplatna dostava |
Pouzećem je + 0,66 €.
Poštovani kupci, obavještavamo vas da proizvode kupljene na našem e-shopu dostavljamo samo na područje Republike Hrvatske.
Kada ću dobiti pošiljku?
Narudžbe primljene prije 7:00 sati predaju se prijevozniku isti dan. Uobičajeno vrijeme isporuke je 3-7 radnih dana. Status narudžbe možete pratiti putem poveznice koju ćemo vam poslati e-mailem zajedno s rekapitulacijom narudžbe. Prijevoznik će vas obavijestiti o datumu isporuke.
Kako je moguće da plaćam iznos koji nije naveden u narudžbi?
Kod većih narudžbi, gdje nije moguće robu upakirati u jedan paket, narudžbu možemo podijeliti u 2-3 paketa. Ako ste odabrali pouzećem, iznos će također biti podijeljen na 2-3 pošiljke (tj. iznos se ne odnosi na proizvode u pojedinačnim kutijama). Iako su sve pošiljke dostavljaju dostavljaču isti dan, nažalost ne moraju stići isti dan.
Gdje trebam da unesem kupon za popust?
Kupon za popust možete unijeti u polje -kod za popust- na dnu sažetka narudžbe u košarici. Nakon pritiska na opciju Primjeni, popust se automatski odbija od vrijednosti narudžbe.
Zamjena i povrat proizvoda
Kako mogu proizvod vratiti?
Imate pravo vratiti kupljeni proizvod bez navođenja razloga u roku od 30 kalendarskih dana od datuma primitka proizvoda.
- Poštom - Pošaljite preporučenom poštom na:
96224067 - Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
Uz posiljku popunite ime i prezime pošiljaoca i ispunite obrazac za povrat robe.
Poštanska 9
10410 Velika Gorica - Oprez- povrat moguć jedino Hrvatskom poštom, te kod -96224067- je obavezan.
Proizvod zapakujte u kutiju, kovertu ili foliju za pakovanje. Originalna ambalaža robe ne smije biti oštećena. U slučaju oštećenja proizvoda ili pakiranja, vraćeni iznos će biti odredjen prema procjeni naših stručnjaka.
Što uraditi ako sam dobio/la drugu robu od one koju sam naručio?
Da li vaša pošiljka sadrži drugačiju robu od vaše narudžbe? Da li je nešto nedostajalo u narudžbi ili je nešto bilo dodatno? Pišite nam, razmotrit ćemo problem i riješiti situaciju.
Što učiniti, ako je roba došla oštećena?
Ukoliko ste primili paket koji je sadržavao oštećenu robu, javite nam se i zajedno ćemo riješiti problem.
Ne odgovara mi veličina, kako je mogu zamjeniti?
Veličine ne mjenjamo iz logističkih razloga, ali ako vam roba ne odgovara, možete je vratiti u roku od 14 dana i naručiti novu robu u traženoj veličini.
Kada vratim robu, kad mogu da očekujem da mi vratite novac?
Novac ćemo vratiti na vaš račun u roku od 14 dana od primitka vraćene robe.
Reklamacije
Kako reklamirati robu?
- Poštom - Pošaljite preporučenom poštom na 96224067 - Packeta International s.r.o - HR post (NSC), Poštanska 9, 10410 Velika Gorica. Uz pošiljku priložite svoje ime i prezime i OBAVEZNO povratni broj pošiljke koji je uvijek 96224067.
- Za popis razloga reklamacije preporučujemo koristiti obrazac za reklamacije.
Kako se odvija proces reklamacije?
Po primitku reklamacije, izdat ćemo reklamacijski protokol u koji zapisujemo trenutni datum, točnu oznaku robe te način rješenja reklamacije. Potom ćemo u suradnji s proizvođačem procijeniti robu za koju je poslat zahtjev. Po zakonu imamo maksimalno 30 dana za to, ali trudimo se da to bude što prije. Obavještavat ćemo vas o tijeku postupka.
Da li moram poslati cijeli šator na reklamaciju ili je dovoljno poslati samo slomljenu šipku?
Teoretski bi bilo dovoljno poslati samo šipku. Ako se prigovor uvaži, potrebno je poslati cijeli šator. Stoga preporučamo da robu, uključujući sve njezine komponente, uvijek pošaljete kompletne prilikom reklamiranja.
Gdje se mogu informirati o stavu reklamacije?
Kontaktirajte nas na reklamacije@4camping.hr
Kodovi za popust i poklon bonovi
Gdje trebam da unesem kupon za popust?
Kupon za popust možete unijeti u polje kod za popust na dnu sažetka narudžbe u košarici. Nakon pritiska na opciju Primjeni, popust se automatski odbija od vrijednosti narudžbe.
Gdje mogu dobiti kupon za popust?
Pregled trenutno važećih kodova za popust možete pronaći na stranici Extra popusti.
Imam više poklon bonova, kako ih mogu iskoristiti?
Da, samo unesite kodove pojedinačno u polje koda za popust.
Mogu li koristiti više kupona za popust?
Nažalost ne. U svakoj narudžbi moguće je iskoristiti samo 1 kupon za popust.
Da li je moguće kombinirati poklon bon i kupon za popust?
Da, uz poklon bonove u narudžbi, moguće je dodati jedan kupon za popust. Kod se unosi pojedinačno u polje za kod za popust.
Mogu li iskoristiti kod za popust za kupnju poklon bona?
Nažalost, ne, kodovi za popust ne mogu se primijeniti na kupnju poklon bonova kao vrijednosti (alternativa novcu).
Zašto se moj kupon za popust nije učitao?
Provjerite jeste li ispravno unijeli kupon za popust i da li je istekao. Ako je sve u redu, a kupon i dalje ne radi, pišite nam na narudzbe@4camping.hr.
Kada mogu dobiti kupon za popust?
Kupon za popust šaljemo automatski na navedeni email. Trebao bi stići u roku 5 minuta. U slučaju da ga ne vidite u primljenim e-mailovima pogledajte folder "neželjena pošta".